středa 2. srpna 2017

První vánoční podle zahraniční výzvy

Kolegyňka tvořilka mě upozornila na celoroční vánoční výzvy na zahraničním webu. Každý rok tvořím první vánoční přání v srpnu. Manžel mi říká, že jsem horší než Tesco. Ale to jsem tu už určitě psala. :-)

Letos jsem se poscrapila a první vánoční přání vytvořila už 31.7.2017.

Tématem pro tento týden je sněhulák. Tak jsem použila otisk razítka od kamarádky Fidulky a zbytky papírů. Je tam také malá visačka, kterou jsem si vyřezala u Jitky. Je bezva mít bezva kamarádky.


A protože jsou hrozná horka a v práci není klimatizace, budu pokračovat na vločkové vlně.

Děkuji za nakouknutí,
IlonaK2

2 komentáře:

  1. I love that little snowman! This is such a cute card! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges! -Lori DT

    OdpovědětVymazat