pátek 25. srpna 2017

Hurá sketch! srpen

Srpnová předloha na hurá sketchi se mi moc líbí. Normální velikost fotky + dvě malé, kterých může být víc i míň, prostě pohoda.

Trošku se mi komplikuje moje rozhodnutí věnovat rok 2017 v hurá sketchi sama sobě. :-) Nemám moc fotek. Ráda fotím a úplně nejraději fotím přírodu. Včera jsem při hledání fotek prošla i fotky z Londýna. To byla super dovolená. Moc se mi líbilo přijet ze studené a šedé vlasti do 15 stupňů, sluníčka a rozkvetlých parků. Zajímavé je, že v Londýně mám hodně zážitků spojených s přírodou. Parky, rozkvetlé stromy, narcisky, ocúny, zvědavé a mlsné veverky...

Ale dost vzpomínání. Jako hlavní jsem vybrala fotku, kde se cítím absolutně šťastná. Byl to poslední den dovolené, měli jsme piknik v parku. Vše kvetlo a svítilo sluníčko. Zdobení jsem volila velmi jednoduché a i barevnost jsem tlumila kvůli divokým barvám květin.

Tak už konečně moje stránka. Podklad je bílý, pár čtverců je béžových. Ve skutečnosti je to takově jemnější, ale prostě s focením se zatím pořád peru.





Předloha

Děkuji za nakouknutí,
IlonaK2

Žádné komentáře:

Okomentovat