sobota 7. ledna 2017

Vánoční ohlédnutí

Letošní vánoční tvoření mi dalo zabrat!



Jo, fakt. Přesto, že jsem začala včas (srpen) a poslouchala vtipné hlášky svého milovaného muže (seš horší než Tesco), nějak jsem nestíhala. Klasikaaaaaaaaaaa.

Využila jsem hodně zbytků z nasyslených papírů z předchozích let, ale jednička pro Vánoce 2016 byly papíry Echo Park, které jsem koupila u Katky. K tomu výseky od Jitky a papírové kroucené provázky z Ebay a už jsem mohla frčet na vánoční vlně.

Objednávky byly různé. Např. malá přáníčka 8x8 cm. Těch bylo nakonec asi 30. :-)



 
Asi víc i s dětskými:

 
Dvě zimní 10x10 cm:
 
 
Dále jsem dělala klasická přáníčka 13x13 či A6 a pár A5:






 

 







 
 
Vybarvovala jsem sněhuláky, akvarelovými pastelkami i fixami:
 





A nejen sněhuláky!


I netradiční opravdu scrapbookové, kdy jsem recyklovala původně jinak využité papíry:
 
Tvořila barevnost i téma na přání:


A celé to hektické období jsem si moc užila.
 
Moc děkuji všem za podporu, dárky, motivaci, inspiraci, objednávky, chválu a povzbuzení.
 
IlonaK2
 
 
 

2 komentáře:

  1. A skoro všechna ta malá byla pro mě :-) měla úspěch a obdiv! Moc moc moc děkuji a už se těším na nová a další, jsi strašně moc šikovná!!!! ���� Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky i za komentář tady. Jak říká můj muž: dělám přání na přání. :-)

      Vymazat