pondělí 29. února 2016

Fusion Challenge: Pretty in Pink

Další kolo ve Fusion přineslo krásnou předlohu. Sketch byl vhodný na razítko. Obvykle toho využívám, ale tentokrát jsem neměla nápad a upnula jsem se na otisk výseku z moosgummi od Jitky (Výtvarné zážitky). Otisky výseků z moosgummi je jemný, přesný a originální. Já je mám moc ráda. Navíc tento tvar kytičky se dobře vystřihuje.

Vytvořila jsem toto přání
 
Podle této předlohy
 
 
Je vidět, že předloha tvořilkám sedla, takže naděje na úspěch jsou mizivé, ale mě se přání tvořilo dobře a bavilo mě a o to jde. Má to být relax. :-)
 
Děkuji za nakouknutí,
IlonaK2

4 komentáře:

  1. Loving the papers you chose here, they are super fun! Love the little white die cut bits too! Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you very much Katie for your nice words. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card! And a great take on both the sketch and photo! The white die-cuts are gorgeous! Thanks so much for joining us at Fusion Card Challenge.

    OdpovědětVymazat