sobota 13. února 2016

Fusion Challenge: Paper Hearts

Další kolo na Fusion přineslo velmi těžké zadání:
1. pro mě nekombinovatelné barvy
2. v názvu a obrázku srdíčka
3. sketch však s hvězdičkami

Měla jsem několik představ, ale nakonec jsem prostě rezignovala a jen jsem se přiblížila sketchi. Přiblížila, chybí mi tam boční pruh.



S výsledným přáníčkem jsem spokojená. Jeho celkové náklady jsou v korunách:
- hvězdičky jsem vystřihla a dotónovala obyčejnými inkousty za pár korun
- podklad jsem vytvořila pomocí foukací fixy, otisku razítka (opět v hodnotě pár korun) a otisku hrany akrylového bločku
- pár samolepek na doladění

Materiál
 
Připravený poklad

 Předloha

 
Hotové přáníčko
 
 
 
Děkuji za nakouknutí,
IlonaK2

3 komentáře:

  1. Fabulous grunge background. Thanks for joining Fusion x

    OdpovědětVymazat
  2. Love this card! Fabulous! Thank you for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat
  3. What a great background for your bold stars! thanks for joining us in the Fusion Challenge!

    OdpovědětVymazat