pátek 1. ledna 2016

Vánoční ohlédnutí 2015 - 1. díl

Loni jsem začala s přípravou vánočních přáníček opravdu brzy. Podzim bývá časově náročnější. Je hodně akcí. Navíc jsem měla veder už plné zuby, takže jsem se ochladila u vloček a rampouchů. :-) Ano, vánoční přání jsem začala tvořit v srpnu, a přestože jsem se fakt snažila, nestihla jsem jich tolik, kolik jsem si přála.



První várka byla hravá. Vybarvila jsem několik otisků razítek a tvořila pohádková přání.
Využila jsem výseky z loňského roku. Inspirací mi byla přáníčka ze stránek Lili of the Valley.
Otisky razítek s dětskou tématikou jsou mou sběratelskou vášní. Na podzim jsem objednala s Jitkou nové. Plánuji z nich malou barevnou kolekci pirátů a kovbojů.

 
K zimní tématice využívám ráda bílou, modrou a hnědou. Zde jsem přidala i zelenou pro oživení.

 
Zkusila jsem si i vánoční dívčí přáníčko. Výsek plotu jsem obarvila bílou akrylovou barvou. Námraza nebo sníh? :-)
 
 
Otisku razítka jsem využila i v soutěžní výsekové akci. Dostali jsme 2 výseky (zvonky, vločka) a měli jsme je využít na přáníčku. Já jsem použila výsek rampouchů (nebo je to tráva?) a hnědý obdélník s oválným výřezem jsem obarvila bílou a modrou akrylovou barvou. Okraj výřezu jsem postříbřila. Fáčovinu jsem využila na mašličku pod zvonečky. Přání se mimochodem líbilo a soutěž jsem vyhrála. :-)
 
Pak už nastal čas objednávek. Objednávek přáníček od zákaznic a objednávek materiálu pro mě.
 
Kolekce vánočních přání s vánoční hvězdou od Katky je moje krevní skupina a šla mi skvěle od ruky.

 

 


 

 
Velkou výhodou je, že nepotřebuji papíry přímo s vánoční tématikou. Stačí jakékoliv proužky, puntíky, károvaný vzor. Využila jsem i všechny zbytky stužek, které měli aspoň 12 cm. :-)
 
Další objednávka byla na přání v barevné paletce červená-zelená-hnědá. To už byl trošku oříšek.
 


 

 
Pro sebe jsem udělala i bílo-červeno-hnědou kolekci.

 
 
A také červeno-zelenou s béžovou či bílou:
 
 



 
Chci poděkovat neteři Janičce, že mi přivezla za Anglie tři nádherné sady papírů Lili of the Valley. Dále díky Katce za vyhlášení soutěže a zaslání výhry. Ty třpytivé výseky vloček jsou naprosto luxusní. A ještě musím zmínit Jitku, která mě zásobuje nápady, výseky, povzbuzením a použité výseky jsou tak z 90% od ní.
 
Jo a díky manželovi, že vařil, nakupoval, pral a věšel prádlo. :-D
 
Díky za přečtení a pěkný den,
Ilona
 
 
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Pěkná přáníčka, moc se ti povedla. Obdivuji tvoje vybarvování razítek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti. Obdivovat nemusíš. Mám jen nejlevnější sadu akvarelových pastelek, dva tenké štětce a vodu. :-D

      Vymazat