sobota 1. listopadu 2014

Stránky hravě

Učím se tvořit hravě. Dříve byly moje stránky velmi jednoduché, téměř grafické. To je styl, který mám stále ráda, ale díky několika vzorům, kurzům u Katky v Hradci Králové a mé osobní lektorce Jitce, se učím pracovat s výtvarnými technikami, kterým s láskou říkám šmudlací techniky. :-)

V tomto duchu jsem vytvořila taky několik posledních stránek. U některých jsem šmudlala hodně, u některých jsou šmudlací techniky téměř neviditelné.




Vyplesknutá - fotografie z výletu do Studnice u Jiráskových skal. Rybníček byl plný žab, které se rozhodně neobtěžovali tvořit jenom páry. :-D No, a protože jsem slušná žena, byla jsem z toho fakt vyplesknutá. :-D
Základ stránky byl bílý, pod fotkou jsem šmudlala distress inkousty a kolečka razítkovala. Fixou jsem zdobila šipečky, které jsem od někoho dostala. Pod fotky jsem vložila zbytky papírů. Miluju používání zbytků a dárečků. Nakonec jsem stránku ozdobila zelenou washi páskou, která mi ten den přišla poštou. :-)


Stránka s mou milovanou neteří a a neméně milovaným Kimem. Původní záměr byl udělat stránku zeleno-šedivou. Pak jsem začala podklad ladit trošku k oprýskané zdi za prostřední fotkou a už jsem se vezla. Strának vznikla podle sketche na kurzu u Katky v Hradci Králové. Líbilo se mi razítkovat a akrylovými barvičkami stránku prostě přetírat. :-) Kolečko dole jsme dostali nařízeno nakreslit fixou a já jsem moc spokojená, že jsem to zkusila a jen tak volně nakreslila kolečka. S fotkami fotogenické slečny se samozřejmě pracovalo skvěle. :)


Lift stránky, jejíž autorku bohužel neznám. Byla to stránka zaslaná mailem Fidulou, motivační, abychom se trošku rozhýbaly. Využila jsem opět milované washipásky, které dorazily poštou. Pohrála jsem si s akrylovými barvami. Puntíky jsou naťupkované druhou stranou štětce a černé jsou namalované tenkým fixem od ruky. Fotka vznikla pár let zpátky, když jsme si pořídili nový fotoaparát. Dnes už se děti do koše na prádlo nevejdou. (Nebo aspoň ne spolu.)


Přeji vám krásný víkend a příjemné čtení.

1 komentář:

  1. Mně se i tvoje nové stránky líbí a "vyplesknutá" obzvlášť. :-) To slovo už jsem dlouho nepoužila :-)...a být vyplesknutá je celkem fajn :-).

    OdpovědětVymazat