sobota 4. října 2014

Projekt Krkonoše - červenec 2004

Projekt Krkonoše

Napadl mě nápad a nepodařilo se mi ubránit. Proto vzniká náš malý soukromý a asi nekonečný projekt Krkonoše. Cílem je projít všechny turistické trasy v Krkonoších. A protože je potřeba udělat nějakou startovní čáru, beru křídu a kreslím čáru v červenci 2004, kdy jsme byli v Krkonoších poprvé s Verunkou.



Výprava měla tyto členy: moje maličkost (to není podceňování, mám výšku rovnou telefonnímu číslu na Policii ČR), šestinedělní dcera Veronika v šátku, moje mamka alias babička Jana, neteře Jana a Sára (7 a 4 roky). 

Samozřejmě nemám paměť jako slon, takže trošku tápu. Předpokládám však, že jsme se vypravili autem do Janských Lázní, zaparkovali u lanovky, nechali se vyvézt kabinkovou lanovkou a šli na naše oblíbená Černohorská rašeliniště.

Ambrožova vyhlídka, náš oblíbený cíl pro kratší výpravy. 
Zde jsme si dali svačinu a možná jsem i nakojila. 

 

Sešli jsme po Václaváku dolů k potůčku, kde si holky pohrály, a pak jsem zase vystoupali zpět. Jako první vycházka to stačilo. 


 A to jsme my bez babičky

A s babičkou beze mne


Na rozhledně



Zpátky domů a brzy zase na shledanou



Žádné komentáře:

Okomentovat